Tuesday, June 5, 2007

Women In Art

9 comments:

همس الليل said...

هههههههههه
مصادفه غريبه اوىىىىىى
انى اكون بحط نفس الفيديو دا وكتبت عليه كلماتى

وقبل ما احطو بيوم واحد بس ادخل عندك الاقيك سبقتنى وحطيته
ههههههههه
يمكن لان الفن ملوش صاحب
ويمكن لان الاحساس ربما يكون متشابه

اسفه لحاله الحزن اللى حسيتك بتمر بيها

بس اكيد وصلك سؤالى عليك مش بالكلام
لكنه بلاحساس عن بعد

....................
وها هى كلماتى التى شعرت بها عندما كنت ابحث عن شىء يماثلنى فى وجوه النساء

فى وجوه النساء حياه

عيون تنظر فى يأس تتوسل أن ترحم قلباً عذبه الحب وأضناه

بنظره ساحره من لحظ قد تيم مداه

وشفاه تطلب منك العشق وشبق الوحده أدماه

ووجنتين كساهما حمره خجل قبل أن يصل الشوق ذروه منتهاه

وابتسامتهن نجوم تتوهج وتزين لآدم سماه


.........

اهديك كلماتى لان فنك يؤثرنى

ذو النون المصري said...

الله
الله
حمد الله علي سلامتك يا استاذنا
انا و الله العظيم في غاية السعاده لان حضرتك رجعت بالسلامه
انا كنت هنا بزور المواقع الموجوده علي مدونة الفنون الانجليزيه قلت بالمره ادخل هنا و بالصدفه لقيت المدونه رجعت
عود احمد
و حمد الله علي السلامه
هحاول ابلغ الناس بالعوده
تحياتي

gohayna said...

حمدلله علي السلامه

ايه الغيبه دي كلها

انا كل ما ادخل والله كنت بزعل
المدونه كانت مضلمه من غير وجودك

عملت فراغ كبير اوي
متعملهاش تاني لو سمحت

يارب تكون بالف صحه وعافيه وبخير دايما

طمني عليك

الف شكر يا ذو النون

ربنا يكرمك يا رب والله

طمني عليط يا استاذنا
ونور باقي مدوناتك

تحياتي

^ H@fSS@^ said...

و مصر اليوم في عيد
كده يا استاذ حسني تقطع بينا و تخضنا عليك
الف الف مبروك على العودة الحميدة و نهني نفسنا برجوعك و متعملهاش تاني لو سمحت
بجد الواحد حس ان في حاجة ناقصة

Amyra said...

أهلا أستاذنا ..بالصدفة علمت بالعودة
يا رب تكون بخير

جميل الفيديو شاهدته من أسابيع في مدونة شجن

تحياتي

وشوشني said...

حمد الله على السلامه

الفيديو جمييل جدا

ماتتصورش عجبني اد ايه يا استاذ
حمد لله على سلامه حضرتك تاني

Unknown said...

ايه يا استاذنا انت كنت زهقت مننا ولا ايه

المهم حمد الله على سلامتك و اوعى تزهق مننا تانى

التداخل فى الصوووووووووووووور مبهر مبهر جداً اكثر من رائع بجد تحفه


تحياتى يا استاذنا

Ahmad Hegab said...

اذا لاحظت تتابع الفيديو تجد ان معظم شكل العين لم يختلف كثيرا ربما هناك أختلافات لم تلاحظها عينى العادية


حمدلله بالسلامة يا ريس

محمد مصطفى said...

احييك على اختياراك يا استاذ حسني